We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Un angolo di paradiso”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Agriturismo Poggio al vento

• English first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Manciano
Poggio Al Vento
Poggio degli Olivi
#4 of 23 in Saturnia
103 reviews
Show Prices

Been to Agriturismo Poggio al vento? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Ranked #48 of 84 Specialty Lodging in Manciano
Price Range (Based on Average Rates): $$
Number of rooms: 4
Official Description (provided by the hotel):
Immerse in perfetta armonia con l'ambiente circostante, sembrano narrare i segreti di un passato lontano. Arredate in stile country mettono in risalto i materiali naturali come il colore caldo del legno e del cotto. Ogni casetta ha il suo ingresso indipendente e gode di un proprio porticato ed è composta da cucina, camera da letto e bagno. Sono dotate di riscaldamento, aria condizionata, tv, cassaforte e biancheria. Per i soggiorni superiori ad una settimana gli ospiti hanno a disposizione una attrezzata lavanderia. L'azienda agrituristica si estende su un area collinare di 80 ettari, l'attività agricola è svolta a livello familiare. Si coltivano cereali e leguminose adatte al pascolo delle nostre pecore. Qui si viene per gustare quel buon sapore di antico e di campagnolo diventato sempre più raro. Se venite a trovarci nel periodo autunnale potremmo rendervi partecipi alla raccolta delle olive. E per la gioia dei vostri bambini, tanti animali da cortile. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com and Priceline so you can book your Agriturismo Poggio al vento reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Agriturismo Poggio Al Vento Italy/Tuscany - Manciano

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing