We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“come stare a casa”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 4 more sites!

• Italian first
  • Russian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Colle di Val d'Elsa hotels
Palazzo Pacini
#4 of 10 in Colle di Val d'Elsa
62 reviews
Show Prices

Been to Sport Village La Badia? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Sport Village La Badia

Property: Sport Village La Badia
Address: Via Liguria 1 | c/o Circolo Tennis, 53034 Colle di Val d'Elsa, Italy (Formerly Cristall Camere)
Location: Italy > Tuscany > Province of Siena > Colle di Val d'Elsa
Amenities:
Bar / Lounge Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #9 of 12 B&Bs / Inns in Colle di Val d'Elsa
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:2.5 star — Sport Village La Badia 2.5*
Number of rooms: 18
Official Description (provided by the hotel):
Cristall è situato in una tranquilla area verde, all’interno di un nuovo centro sportivo e residenziale lontano dalla mondanità, ai piedi del paese di Colle di Val d’Elsa, tra Siena, San Gimignano e Firenze. E’ una struttura moderna e dispone di 17 confortevoli camere doppie con possibilità di lettini aggiuntivi. Tutte le camere hanno il bagno privato, l’aria condizionata, la tv ed il riscaldamento autonomo. Sono camere moderne, semplici e accoglienti. I prezzi sono modici e la conduzione è di tipo familiare. La struttura è aperta tutto l’anno. Il nostro personale parla inglese, tedesco e spagnolo.E’ un’ottima base per visite culturali alle città di Siena (15 km), San Gimignano (12 km), Firenze (35 km) le colline del Chianti (10 km), Volterra (30 km) e Pisa (80 km). Inoltre Colle Val d’Elsa stessa che dista 2 km dal Cristall è un’interessante borgo medievale, madre dei manufatti di cristallo. L’hotel offre ai suoi clienti la possibilità di prenotare a prezzi speciali l’uso dei campi da tennis e da beach-volley. Inoltre vicino è possibile praticare tiro a segno e golf. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Expedia, Orbitz, Travelocity, TripOnline SA and Cheap Tickets so you can book your Sport Village La Badia reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Sport Village La Badia Italy/Colle Di Val D'Elsa, Province Of Siena

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing