We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Perfecto”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 5 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • English first
  • French first
  • Italian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Ribadesella hotels
2.6 mi away
Hotel Don Pepe
#8 of 18 in Ribadesella
133 reviews
Show Prices

Been to Casa de Aldea el Frade? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Casa de Aldea el Frade

Property: Casa de Aldea el Frade
Address: Lugar Camango s/n, 33568, Ribadesella, Spain
Phone Number:
Location: Spain > Asturias > Ribadesella
Amenities:
Beach Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Shuttle Bus service
Hotel Style:
Ranked #3 of 18 Hotels in Ribadesella
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:3 star — Casa de Aldea el Frade 3*
Number of rooms: 12
Official Description (provided by the hotel):
Casa de aldea rehabilitada en Camango a 4Km. De Ribadesella y a 20 de Llanes, muy cerca de las playas, a 30 minutos del Parque Nacional de Covadonga y de los Picos de Europa y a 20 del Museo Jurasico y de los pueblos pesqueros de Lastres y Tazones. Dispone de habitaciones dobles con bano, TV, calefaccion, salon-comedor,Wifi, amplio aparcamiento privado, barbacoa y jardin con arboles frutales. Esta rodeada por lugares donde pueden pasear y disfrutar de hermosos paisajes de mar y de la montana; ademas, en su entorno pueden realizar actividades como Descenso en canoa por el Sella, senderismo, rutas en caballo, etc. COORDENADAS DE LA CASA: N43,44317º W5,01679º **Carretera AS-263 encuentra la aldea de Camango indicado por CASA DE ALDEA DE CAMANGO, entra a la aldea y todo recto hasta encontrar el indicador del EL FRADE.** NOTA IMPORTANTE: Es recomendable poner las coordenadas ya que el GPS tiene la aldea mal situada; pero siguiendo la AS-263 NO HAY PROBLEMA, ESTA TODO BIEN SENALIZADO. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Expedia, Hotels.com, Travelocity, TripOnline SA, Priceline and Cheap Tickets so you can book your Casa de Aldea el Frade reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing