We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Ischia... toccata e fuga!”
Review of Hotel Albatros

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 9 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • Russian first
  • Slovak first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Forio hotels
Hotel Nettuno
Pensione Villa Mafalda
#10 of 36 in Forio
92 reviews
Show Prices

Been to Hotel Albatros? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Albatros

Property: Hotel Albatros
Address: Via Giovanni Mazzella 102 | ischia, 80075 Forio, Isola d'Ischia, Italy
Location: Italy > Campania > Province of Naples > Isola d'Ischia > Forio
Amenities:
Bar / Lounge Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Swimming Pool
Hotel Style:
Ranked #44 of 81 Hotels in Forio
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:3 star — Hotel Albatros 3*
Number of rooms: 39
Official Description (provided by the hotel):
Delizioso albergo panoramico in stile mediterraneo, completamente ristrutturato, sorge nella parte più soleggiata e suggestiva dell'isola, sul lungomare che porta dal centro storico di Forio alla bellissima baia di Citara, dove sono ubicati i giardini termali POSEIDON, famosi in tutto il mondo.Tutte Camere completamente ristrutturate dal 2005 al 2007, elegantemente arredate in stile mediterraneo, complete di tutti i comfort: servizi privati, SKY TV, minibar, telefono diretto, phon, aria condizionata, cassaforte, riscaldamento centralizzato, balcone o terrazzo vista mare diretta. Internet point gratuito, Wi-Fi nelle aree comuni, SKY TV, sala TV, lettura e bar. 2 Piscine termo-minerali scoperte, di cui una piccola calda, con idromassaggi e cascate terapeutiche, snack-bar-ristorante panoramicissimo a bordo piscina,dove viene servito il pranzo con menu a la carte dalle 13.00 alle 14.00, bar e piccola carta durante tutto il resto del giorno , solarium-prato attrezzato con lettini sdraio ed ombrelloni. Parcheggio privato incustodito. Possibilità di effettuare trattamenti termali e di bellezza nei vicini stabilimenti convenzionati ASL (a 150 mt. ca.). Animali di piccola taglia accettati a richiesta, ad esclusione delle aree comuni.Possibilità di non traghettare la macchina ad Ischia, lasciandola, a Napoli porto presso il Garage custodito "Vittoria" convenzionato con il nostro albergo. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Booking.com, Orbitz, Expedia, Travelocity, Cancelon, TripOnline SA, Hotwire, Priceline, Agoda and HotelQuickly so you can book your Hotel Albatros reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Hotel Albatros Isola D'Ischia/Forio, Italy

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing