We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:
The latest reviews. The lowest prices. The perfect place to shop for hotels.

“stupefacente”

Gelateria sopra ogni gusto
Ranked #2 of 3 Dessert in Mira
Price range: $1 - $27
Cuisines: European
More restaurant details
Restaurant details
Dining options: Accepts American Express, Accepts Mastercard, Accepts Visa, Cash Only, Free Off-Street Parking, Free Wifi, Outdoor Seating, Parking Available, Reservations, Seating, Serves Alcohol, Street Parking, Takeout, Waitstaff, Wheelchair Accessible
Description: Gustando il nostro gelato, scoprirete tutta la passione che ci abbiamo messo. Non troverete ne Grassi Vegetali idrogenati, conservanti, antiossidanti, o coloranti artificiali!! Assaporerete solo i migliori ingredienti che selezioniamo per miscelarli a panna, latte proveniente dalle migliori stalle di altissima qualità. Quello che per Voi è un piacere per il palato, per noi è il frutto di un impiego costante:un mix di ricerca e fantasia, sapientemente dosate per ottenere un gelato unico e vellutato, inegualiabile in tutti i sensi. Da noi oltre ai fantastici gelati, troverete: Creps, waffle di Liegi, semifreddi, torte, monoporzioni,Cioko Kebab e per finire il sushice, gelato per animali, e per diabetici. tutti i nostri gelati nn contegono glutine
Write a Review

• French first
  • Italian first
  • Any
English first

Travelers who viewed Gelateria sopra ogni gusto also viewed

Mira, Province of Venice
Mirano, Province of Venice

Been to Gelateria sopra ogni gusto? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing