We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“un angolo raffinato per rilassarsi”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Relais Le Due Matote

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (4)
Date | Rating
  • Dutch first
  • English first
  • French first
  • German first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Bossolasco
2.1 mi away
Hotel Villa Beccaris
#1 of 3 in Monforte d'Alba
262 reviews
Show Prices

Been to Relais Le Due Matote? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Relais Le Due Matote

Property: Relais Le Due Matote
Address: Via Umberto Primo 67, 12060 Bossolasco, Italy
Location: Italy > Piedmont > Province of Cuneo > Bossolasco
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Room Service Shuttle Bus service Suites Swimming Pool
Hotel Style:
Ranked #2 of 3 B&Bs / Inns in Bossolasco
Price Range (Based on Average Rates): $$
Number of rooms: 6
Official Description (provided by the hotel):
Nel cuore di Bossolasco, piccolo paesino famoso per le sue rose e la sua bellezza, tanto da essere chiamato "la perla delle langhe",a pochi chilometri da Alba e Dogliani, sorge "le Due Matote", un antico casale del XVII secolo in pietra, completamente ristrutturato in modo conservativo. Le raffinate e storiche camere di questa dimora, gia' albergo della posta circa 400 anni fa, sono arredate in modo unico e ricercato, con arredi rigorosamente d'epoca , particolari preziosi, e presentano travi a vista e pavimenti di legno.Agli ospiti viene fatta trovare in camera ogni giorno acqua minerale e fiori freschi, kit di cortesia biologico , pantofole in lino, accappatoi per la zona relax e sapone nero arabo per la sauna. I materassi sono della Dorelan, per un riposo impeccabile. Wifi gratuito e servizio in camera su richiesta.La colazione e a buffet viene personalmente curata dalla padrona di casa ,assicurando ai propri ospiti prodotti, perlopiu' biologici o a chilometri zero.Ogni richiesta di alimentazione particolare viene scrupolosamente seguita (vegetariana, vegana, macrobiotica ) The' pomeridiano con biscotti di Langa ealla sera viene offerto un aperitivo con vini di nostra produzione e degustazione di formaggi locali. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com so you can book your Relais Le Due Matote reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing