We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Une retraite enchantée”

We can't find prices for this accommodation
Our online travel partners don't provide prices for this accommodation, but we can search other options in Saint-Victor-Montvianeix
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy

• French first
  • German first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Saint-Victor-Montvianeix
12.6 mi away
Domaine Le Besset
#1 of 4 in Thiers
8 reviews
Show Prices

Been to Domaine de Montvianeix? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Domaine de Montvianeix

Property: Domaine de Montvianeix
Address: Domaine de Montvianeix, 63550 Saint-Victor-Montvianeix, France
Location: France > Auvergne-Rhone-Alpes > Puy-de-Dome > Saint-Victor-Montvianeix
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Restaurant Airport Transportation
Hotel Style:
Ranked #1 of 1 B&Bs / Inns in Saint-Victor-Montvianeix
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 5
Official Description (provided by the hotel):
Situé à 14 km de l'A89, prés de THIERS, le Domaine de Montvianeix est un véritable havre de paix. Il s'étend sur 14 ha de parc, de forêt et de prairie. Dans cette ancienne demeure de charme, vous y trouverez 5 magnifiques chambres d'hôtes décorées et personnalisées avec goût, 3 salons thématiques ansi qu'une table d'hôtes soignée et raffinée. Pour les familles (5 à 6 personnes maxi) qui le souhaitent, vous y trouverez également une ancienne bergerie entièrement restaurée en gîte, classé 3 épis Gîtes De France. Ce petit village en pierre de pays appartient au seul et même propriétaire et vous apportera beaucoup de quiètude et de réconfort ! Il jouit d'une trés belle vue vers la chaîne des volcans d'Auvergne et des monts des combrailles. Un lieu qui, sans aucun doute, ne vous laissera pas indifférent, tout comme l'accueil naturellement chaleureux qui vous sera réservé ! Nous nous incrivons avant tout dans une démarche de qualité. Nous aimons la vie, nous aimons les gens et nous éprouvons un réel besoin de partager tous ces instants de bonheur... ... more   less

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing