We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“un hotel excelente”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 2 more sites!

• English first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Ribeira de Piquin
Hotel Mendez Nunez
#3 of 15 in Lugo
430 reviews
Show Prices

Been to Hotel Mirador de Barcia? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Mirador de Barcia

Property: Hotel Mirador de Barcia
Address: Lugar Barcia 3, 27245 Ribeira de Piquin, Spain
Location: Spain > Galicia > Province of Lugo > Ribeira de Piquin
Amenities:
Bar / Lounge Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Suites Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #1 of 1 B&Bs / Inns in Ribeira de Piquin
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:2 star — Hotel Mirador de Barcia 2*
Number of rooms: 12
Official Description (provided by the hotel):
El Hotel Mirador De Barcia está ubicado junto al río Eo, al norte de Galicia, y cuenta con conexión Wi-Fi gratuita y zona de spa con bañera de hidromasaje, baño de vapor y sauna. Se encuentra a 40 km de Lugo y está rodeado de campiña. Las habitaciones del Hotel Mirador de Barcia disponen de baño moderno con ducha de hidromasaje, TV y aire acondicionado. Muchas tienen vistas a la campiña de los alrededores. Además, el Mirador de Barcia alberga un restaurante que sirve platos regionales y nacionales en un ambiente elegante. La localidad de Barcia está a unos 45 minutos en coche de la costa gallega. Hay aparcamiento gratuito. Este alojamiento también tiene muy buena puntuación por la mejor relación calidad-precio en Ribeira de Piquin. Los clientes sacan más partido a su dinero en comparación con otros alojamientos de la misma ciudad. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with TripOnline SA, Booking.com, Priceline and HotelQuickly so you can book your Hotel Mirador de Barcia reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing