We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Una vacanza magnifica in una location magica”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Mountain Chalet Pra Ronch

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (6)
Date | Rating
  • Russian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Selva di Val Gardena
0.2 mi away
Alpenroyal Grand Hotel - Gourmet & Spa
Alpenroyal Grand Hotel - Gourmet...
#4 of 97 in Selva di Val Gardena
#6 of 97 in Selva di Val Gardena
242 reviews
0.6 mi away
Gran Baita Sport & Wellness Hotel
Gran Baita Sport & Wellness Hote...
#5 of 97 in Selva di Val Gardena
Hotel Kolfuschgerhof
#3 of 13 in Colfosco
308 reviews
Show Prices

Been to Mountain Chalet Pra Ronch? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Mountain Chalet Pra Ronch

Property: Mountain Chalet Pra Ronch
Address: Strada la Selva 80, 39048, Selva di Val Gardena, Italy
Location: Italy > Trentino-Alto Adige > Province of South Tyrol > Val Gardena > Selva di Val Gardena
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Room Service
Hotel Style:
Ranked #3 of 61 B&Bs / Inns in Selva di Val Gardena
Price Range (Based on Average Rates): $$
Number of rooms: 5
Official Description (provided by the hotel):
MOUNTAIN CHALET PRA RONCH****La magica suggestione di un'oasi di quiete.Non sarà il caso a condurvi da noi, ma la certezza di trovare uno chalet ideale per la vostra vacanza: tanta distensione e relax e l'opportunità di rifare il pieno di energie. ImpressioniE' la prima impressione che conta. Ambienti inconfondibili, curati nel minimo dettaglio. Per essere semplicemente controcorrente, ma coerente con sé stessi.Incontrarsi in terrazza ed ascoltare ... il silenzio! Il piacere di osservare all'orizzonte la magia delle Dolomiti estendersi nell'infinito. PosizioneRomantic Villa Pra Ronch è situata in una zona particolarmente tranquilla e molto soleggiata.Direttamente sulla famosissima pista "Saslong" e collegata all'affascinante carosello sciistico della "Sella Ronda " che vi permetterà di partire e tornare con gli sci ai piedi.D'estate è punto ideale di partenza per gli appassionati della montagna, per escursioni, arrampicate... ma anche solo per brevi passeggiate.Ci troviamo a due passi dal pittoresco “CASTEL GARDENA” e dal maneggio con possibilitá di pescare trote nel piccolo laghetto. CamereAlpine, i materiali naturali dominano gli arredamenti delle spaziose camere e suite. Salutare legno di cembro, soffice lana di pecora e prezioso lino naturale caratterizzano gli spazi abitativi del Pra Ronch e vi aiutano naturalmente a trovare il vostro benessere e il relax. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com so you can book your Mountain Chalet Pra Ronch reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Mountain Chalet Pra Ronch Val Gardena/Selva Di Val Gardena, Italy

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing