We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“week end fantastico”
Review of Hotel Savoia

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 10 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (137)
Date | Rating
  • Spanish first
  • Turkish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Positano hotels
0.2 mi away
Hotel Miramare
#11 of 39 in Positano
5.0 of 5 bubbles 705 reviews
Show Prices

Been to Hotel Savoia? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Savoia

Property: Hotel Savoia
Address: Via Cristoforo Colombo 73, 84017, Positano, Italy
Phone Number:
Location: Italy > Campania > Amalfi Coast > Positano
Amenities:
Bar / Lounge Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Room Service Suites Wheelchair access
Hotel Style:
#6 Family Hotel in Positano
#18 Romantic Hotel in Positano
Price Range (Based on Average Rates): $$
Hotel Class:3 star — Hotel Savoia 3*
Number of rooms: 39
Official Description (provided by the hotel):
L’Hotel Savoia è affacciato sul panorama incantevole di Positano e si trova in una posizione privilegiata al centro del paese sulla “Piazzetta dei Mulini”.Banche, negozi e ristoranti sono a breve distanza e in 5 minuti si raggiunge la Spiaggia Grande, dalla quale si possono fare gite in barca all’Isola Dei Galli, alle spiaggette sulla costa e con le barche di linea, raggiungere Capri, Amalfi, Sorrento e Ischia. La comoda posizione centrale e a livello stradale consente di raggiungere tutte le destinazioni in breve tempo.Saremo lieti di darvi indicazioni per visitare Pompei, Ercolano o Ravello oppure indicarvi le passeggiate sui sentieri di montagna che sono famosi in tutto il mondo come il “Sentiero degli Dei”.L’Albergo è a gestione familiare da 3 generazioni è completamente ristrutturato ma mantiene lo stile originario mediterraneo con volte a cupola e pavimenti in ceramica locale.I confort moderni si armonizzano con la discreta eleganza degli ambienti e il tutto vi offre un soggiorno piacevole e rilassante.La ricca colazione a Buffet viene servita nella nostra sala con aria condizionata oppure in camera sui terrazzini che si affacciano su Positano e sul mare della Costiera Amalfitana. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Hotels.com, Hotwire, Booking.com, Travelocity, Priceline, Cancelon, Orbitz, Cheap Tickets, getaroom.com, TripOnline SA and Hotel.de so you can book your Hotel Savoia reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Savoia Hotel Positano

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing