We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Coccolandia........”
Review of Hotel la Pineta

We can't find prices for this hotel
Our online travel partners don't provide prices for this hotel, but we can search other options in Pineto
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy

• French first
  • German first
  • Italian first
Any
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Pineto hotels
0.5 mi away
Hotel Roma
#11 of 24 in Pineto
26 reviews
Show Prices

Been to Hotel la Pineta? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel la Pineta

Property: Hotel la Pineta
Address: Via Gabriele d'Annunzio 193, 64025, Pineto, Italy
Location: Italy > Abruzzo > Province of Teramo > Pineto
Amenities:
Bar / Lounge Beach Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #6 of 24 Hotels in Pineto
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 65
Official Description (provided by the hotel):
Pensione completa a partire da € 50/giorno comprese le bevande. Hotel la Pineta e situato in zona centrale a pochi passi dal mare, dal parco marino e dalla suggestiva pineta che costeggia il mare con sabbia finissima, completamente ristrutturato e rinnovato.Dispone di 65 camere di varie tipologie, ascensori, ristorante climatizzato, solarium, bar, sala TV; tutte le camere dispongono di frigo-bar, bagno con box doccia e asciugacapelli, cassetta di sicurezza, telefono diretto, TV, aria condizionata autonoma e WIFI gratuito.Parcheggio auto, spiaggia privata ed attrezzata, animazione ed uso biciclette gratuito.La cucina dell' Hotel la Pineta e particolarmente curata con specialita tipiche abruzzesi e piatti di pesce tutti i giorni; riponiamo un'attenzione particolare per tutti gli amici intolleranti al glutine. Aperto da Maggio a Settembre. ... more   less

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing