We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:
$25 Amazon.com Gift Card Get yours when you book a hotel on TripAdvisor and review your stay!

“Da non perdere” 5 of 5 stars
Review of La Dimora del Corso

Best prices for -
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 7 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (6)
Date | Rating
  • Russian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Montepulciano hotels
2.1 mi away
Palazzo Carletti
#7 of 44 in Montepulciano
5.0 of 5 stars 233 reviews
Show Prices

Been to La Dimora del Corso? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about La Dimora del Corso

Property: La Dimora del Corso
Address: Via Dell'Opio Nel Corso 30, 53045, Montepulciano, Italy
Location: Italy > Tuscany > Province of Siena > Montepulciano
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #15 of 44 B&Bs / Inns in Montepulciano
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 7
Official Description (provided by the hotel):
E’ la seconda struttura che abbiamo realizzato. A metà del corso principale di Montepulciano, a pochi metri da Piazza delle Erbe e dalla Torre di Pulcinella, “La Dimora” offre spazi ampi ed è dotata di ogni comfort, aria condizionata e Wi-Fi inclusi.Su tre livelli di un antico terra – tetto, oggi dotato di ascensore e di strutture per diversamente abili, ci sono 8 camere, di varie tipologie, da doppia a suite, con servizi privati e arredamento moderno e di gusto.La centralità rende la struttura di grande comodità, raggiungibile dai vari livelli della città. Appartamenti 5Nel centro storico di Montepulciano abbiamo realizzato 3 appartamenti da 2 a 8/10 posti – letto.Un luogo ideale per chi voglia spendere alcuni giorni o una settimana per fare una visita approfondita della nostra zona, scegliendo Montepulciano, il suo fascino e la sua vita culturale come base del proprio soggiorno.Gli appartamenti sono dotati di cucina – soggiorno e da una a tre camere (ognuna con bagno privato).La cucina è completamente arredata (lavastoviglie compresa).La struttura è su tre piani e fornita di ascensore, aria condizionata, Wi-Fi e utilizza un giardino proprio, arredato, nella corte privata.Punto di partenza per spingersi oltre Montepulciano e luogo sereno e completamente funzionale per tornare, rilassarsi, vivere comodamente in uno dei centri storici più belli d’Italia. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Booking.com, Hotwire, Hotels.com, Orbitz, Priceline, Travelocity, Odigeo and Agoda so you can book your La Dimora del Corso reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing