We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Hotel molto carino”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 2 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • Dutch first
  • English first
  • German first
  • Italian first
  • Polish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Moena hotels
0.2 mi away
Hotel Patrizia
#3 of 44 in Moena
4.5 of 5 bubbles 242 reviews
Show Prices

Been to Sport Hotel San Vigilio? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Sport Hotel San Vigilio

Property: Sport Hotel San Vigilio
Address: L' Vial, 23, 38035 Moena, Italy
Location: Italy > Trentino-Alto Adige > Province of Trento > Moena
Amenities:
Bar / Lounge Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Restaurant Room Service Shuttle Bus service Spa Suites Wheelchair access Airport Transportation
Hotel Style:
#16 Family Hotel in Moena
#18 Spa Hotel in Moena
Price Range (Based on Average Rates): $$
Hotel Class:3 star — Sport Hotel San Vigilio 3*
Number of rooms: 40
Official Description (provided by the hotel):
Di fronte al torrente Avisio e la sua cascata ed al percorso della Marcialonga, ci troviamo in posizione centrale a Moena, in una zona a traffico limitato senza salite, ne discese e adiacente alla fermata dell'autobus e dello skibus. L'hotel ha parcheggio privato e giardino con zona solarium. Gli ambienti sono molto ricercati, eleganti, creati con materiali delle nostre valli ladine, come legno di larice e pietra, armonizzati insieme in modo molto particolare, moderno e di design. La nostra e una famiglia di albergatori da generazioni fin dalla fine dell'Ottocento. Da sempre conosciamo i desideri degli Ospiti e ci impegniamo con passione per esaudirli. Una, dieci, cento vacanze diverse vi aspettano in hotel in Val di Fassa. Per le famiglie e comodo il servizio miniclub: mentre i bambini giocano in sicurezza nella saletta a loro dedicata o nel giardino con parco giochi, i grandi si possono rilassare nel centro benessere e nella terrazza panoramica con vasca Jacuzzi riscaldata a 6 posti. Agli orari indicati anche i bambini sopra i 6 anni possono accedere al centro wellness! L'hotel per tutti, quindi, anche per i nostri amici a 4 zampe, che sono sempre i benvenuti Qui trascorrerete indimenticabili momenti all'insegna dello sport e del benessere, sia d'estate sia in inverno. Abbiamo tanti servizi dedicati allo sport, dal trekking in Trentino alla Mountain bike, dalle passeggiate romantiche a quelle tra i boschi accompagnati da guide esperte del luogo, dalle ciaspolate tra sentieri innevati allo sciare sulle Dolomiti e tanto altro ancora ... ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotel.de, Priceline, Booking.com and HRS so you can book your Sport Hotel San Vigilio reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Sport Hotel Moena

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing