We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“vergognoso...”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 8 more sites!

• German first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Maratea hotels
4.5 mi away
374 reviews
2.1 mi away
Hotel Villa delle Meraviglie
Show Prices

Been to La Dimora del Cardinale? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about La Dimora del Cardinale

Property: La Dimora del Cardinale
Address: Via Cardinal Gennari | Centro Storico, 85046, Maratea, Italy
Location: Italy > Basilicata > Province of Potenza > Maratea
Amenities:
Bar / Lounge Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Shuttle Bus service Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #16 of 16 Hotels in Maratea
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:3 star — La Dimora del Cardinale 3*
Number of rooms: 16
Official Description (provided by the hotel):
Un soggiorno nel nostro Hotel Vi entusiasmerà dal mattino alla sera. La cura per i dettagli e la nostra calda ospitalità renderanno unica la Vostra vacanza. Sarete i benvenuti! Situato all'interno di un caratteristico palazzo del XVIII secolo accuratamente restaurato e trasformato in un elegante albergo, La Dimora del Cardinale offre ai suoi clienti 16 camere spaziose dotate di aria condizionata, le quali combinano armoniosamente fascino del passato e comfort moderni. Con la sua posizione nel cuore di Maratea, pittoresca località di mare situata alle pendici del Monte Biagio, in Basilicata, l'hotel 3 stelle La Dimora del Cardinale si trova nel centro storico della Perla del Tirreno, a pochi passi dai principali luoghi di interesse di Maratea. Con un breve tragitto in auto o in autobus si possono raggiungere le spiagge e le insenature di questa località balneare sulla costa tirrenica. Sono inoltre disponibili saloni e sale riunioni per seminari o presentazioni. Gli ospiti potranno gustare deliziose specialità regionali nella raffinata cornice del ristorante La Torre (della stessa gestione). ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Orbitz, Hotels.com, Hotwire, Travelocity, Booking.com, TripOnline SA, Cheap Tickets, Priceline and HRS so you can book your La Dimora del Cardinale reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing