We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Come a casa”
Review of B&B Galatea

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 5 more sites!

• Russian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Maiori hotels
0.1 mi away
Residence Due Torri
#3 of 16 in Maiori
262 reviews
Show Prices

Been to B&B Galatea? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about B&B Galatea

Property: B&B Galatea
Address: Nuova Chiunzi, 14, Maiori, Italy
Location: Italy > Campania > Amalfi Coast > Maiori
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly )
Hotel Style:
Ranked #10 of 31 B&Bs / Inns in Maiori
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 3
Official Description (provided by the hotel):
Nel cuore della COSTIERA AMALFITANA, al centro di MAIORI a meno di 50m dal mare e 20m dalla fermata del' autobus, con tutte le comodità che rendono una vacanza piacevole e rilassante sotto casa, (ristoranti, negozi, bar, farmacia ecc...), si trova il B&B GALATEA. In posizione strategica a soli 5km da AMALFI e pochi minuti da RAVELLO, POSITANO, PAESTUM, POMPEI e i maggiori centri turistici campani.Di recente ristrutturazione le 3 camere, ben attrezzate con ogni comfort, dispongono di bagno proprio, accesso ad internet, aria condizionata e la possibilità di colazione in camera. IL B&B, quindi, è la scelta ideale per chi ama vivere il mare e non vuole rinunciare a visitare le splendide località che si trovano nei dintorni.La COSTIERA AMALFITANA, infatti, è uno dei più prestigiosi "giacimenti" turistici, culturali ed ambientali della Campania, proclamata patrimonio mondiale dell'umanità dall'UNESCO. La nostra ospitalità e cortesia Vi aiuteranno ad immergervi ed immediatamente partecipi del vivere e del sentire del popolo costiero in uno scenario di inestimabile bellezza. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Expedia, Orbitz, Hotels.com, Travelocity, Priceline and Cheap Tickets so you can book your B&B Galatea reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
B&B Galatea Maiori, Italy - Amalfi Coast

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing