We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“ottimo lo consiglio”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 7 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • English first
  • French first
  • German first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Cattolica hotels
0.2 mi away
Hotel Principe
#5 of 182 in Cattolica
592 reviews
Show Prices

Been to Hotel Sayonara Cattolica? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Sayonara Cattolica

Property: Hotel Sayonara Cattolica
Address: Via Milano 66, 47841 Cattolica, Italy
Location: Italy > Emilia-Romagna > Province of Rimini > Cattolica
Amenities:
Bar / Lounge Beach Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Shuttle Bus service Ski-In / Ski-Out Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #47 of 182 Hotels in Cattolica
Price Range (Based on Average Rates): $$
Hotel Class:3 star — Hotel Sayonara Cattolica 3*
Number of rooms: 40
Official Description (provided by the hotel):
L'Hotel Sayonara a Cattolica e situato vicino al mare e la spiaggia. Tra i suoi servizi, un grande, temperato piscina con vista panoramica, vasca idromassaggio e solarium, l'orgoglio della casa, un garage e di una spiaggia privata, si affaccia l'hotel. Qui potete trovare una seconda piscina con giochi d'acqua divertenti. Tutte le camere dispongono di bagno privato con doccia e asciugacapelli, telefono con linea diretta, TV satellitare, cassetta di sicurezza, aria condizionata, wi-fi e balcone, alcune con vista sul mare. Tutti i piani sono serviti da ascensore. Anche nella hall di accesso wireless a Internet. L'ottima cucina propone due menu a scelta-giornalieri con specialita di carne e pesce, accompagnati da una ricca insalata, verdure e antipasti a buffet in-sala da pranzo climatizzata con una bella vista panoramica. Ogni mattina la prima colazione a buffet. Biciclette a disposizione degli ospiti. Spazio bambini all'interno, angolo forno a microonde. Wi-Fi nelle aree pubbliche. Bar con terrazza sul lungomare per piacevoli momenti di relax. L'Hotel Sayonara dispone di una boutique in casa con accessori da spiaggia a prezzi speciali per gli ospiti reali. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Expedia, Hotwire, Cheap Tickets, Orbitz, Travelocity, Booking.com, Priceline and HRS so you can book your Hotel Sayonara Cattolica reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing