We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Oh là, così deve essere la Vera Pizza Napoletana”
Review of Pizzeria Manuno

Pizzeria Manuno
Reserve with
Save up to 20% when you reserve online *
Pizzeria Manuno is not available for your requested time. Choose another time, or search restaurants with availability.
The time you selected has already passed.
Ranked #60 of 882 Restaurants in Brescia
Price range: $8 - $18
More restaurant details
Restaurant details
Dining options: Lunch, Late Night, Breakfast, Delivery, Reservations
Description: Pizzeria ManUno, ovvero Mario Matarazzo figura principale di questo locale esclusivo, ha aperto l'attuale pizzeria riuscendo in breve a valorizzare la tipicita del prodotto piu conosciuto al mondo "LA PIZZA".Oggi ManUno e un nome molto affermato su Brescia e dintorni, e molte persone frequentano ogni giorno la nostra pizzeria, ed e segnalato su molte guide e su molti siti internet per i meriti acquisiti.L' esperienza maturata nel corso degli anni ci ha fatto capire come valorizzare al meglio la genuinita dei nostri prodotti.Il locale riesce ad ospitare circa 50 persone.VI ASPETTIAMO IN UN AMBIENTE GIOVANE E SIMPATICO PER OFFRIRVI TUTTE LE NOSTRE SPECIALITA'
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed Pizzeria Manuno also viewed

Brescia, Province of Brescia

Been to Pizzeria Manuno? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing