We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Meget hyggelig sted med atmosfære.”

Sir Winston Restaurant & Bar
Ranked #10 of 121 Restaurants in Ostersund
Cuisines: Swedish, Scandinavian
More restaurant details
Restaurant details
Dining options: Late Night, Reservations
Description: Sir Winston Restaurant & Bar:. Välkommen till Östersunds främsta vardagsrum, vid Stortorget i hjärtat av staden. Direkt när du kommer in möts du av ett barhäng av bästa rang, ett brett och välsmakande utbud av öl, vin och drinkar. Ett välrenomerat kök som levererar en bredd av goda smaker och många klassiker på menyn som tex vår Wienerschnitzel, Pepparstek, jämtländsk fjällröding, Winston toast, grillspett, lyxig räkmacka och många andra goda och vällagade rätter. Vi prioriterar gärna jämtlands bästa lokala råvaror i vår matlagning. Sir Winstons sommelier har komponerat ihop ett brett och passande utbud av viner som kommer från noga utvalda producenter. Sir Winston Restaurant & Bar erbjuder ca 90 sittplatser inne och ca 45 sittplatser ute på vår populära Veranda som är en uteservering mot Stortorget. Vi har öppet alla veckans sju kvällar. Välkomna!
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed Sir Winston Restaurant & Bar also viewed

Ostersund, Jamtland County

Been to Sir Winston Restaurant & Bar? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing