We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Ottimo, consigliatissimo”
Review of Camere Carloni

Camere Carloni
We can't find prices for this accommodation
Our online travel partners don't provide prices for this accommodation, but we can search other options in Assisi
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy

• Cleanliness
Date | Rating
  • Italian first
Any
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Assisi hotels
1.1 mi away
La Sorgente del Subasio
#1 of 5 in Rivotorto
65 reviews
Show Prices

Been to Camere Carloni? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Camere Carloni

Property: Camere Carloni
Address: Via San Rufino d'Arce 5 | Santa Maria degli Angeli, 06081, Assisi, Italy
Location: Italy > Umbria > Province of Perugia > Assisi
Amenities:
Free Parking Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #124 of 137 B&Bs / Inns in Assisi
Number of rooms: 8
Official Description (provided by the hotel):
Le Camere Carloni sono situate in una invidiabile posizione ai piedi di Assisi tra Santa Maria degli Angeli e Rivotorto d'Assisi. Dalla nostra struttura sono facilmente raggiungibili tutti i luoghi più suggestivi della Città di San Francesco. Per chi arriva in treno la stazione ferroviaria dista solo 1 km. L'ospitalità che Vi offriamo, l'atmosfera accogliente e familiare, vi faranno sentire come a casa vostra. Ogni ambiente è arredato con attenta scelta di particolari per rendere il Vostro soggiorno più piacevole e confortevole.Inoltre, l'esperienza decennale fa si che la Vostra permanenza sia gradevole e indimenticabile.Le camere sono spaziose e luminose, arredate con semplicità e buon gusto.Tutte le camere sono dotate di bagno con doccia, impianto Tv, biancheria compresa nei servizi. Spazio separato con cucina attrezzata.La nostra struttura mette a disposizione del cliente un incantevole giardino con gazebi e giochi per i più piccoli, una piscina con lettini prendisole ed un ampio parcheggio. ... more   less

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing