We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“gentilezza e pulizia in prima fila”
Review of Tulip Inn Padova

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 8 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (9)
Date | Rating
  • Spanish first
  • Turkish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Padua hotels
0.6 mi away
NH Padova
#2 of 46 in Padua
1,683 reviews
Show Prices

Been to Tulip Inn Padova? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Tulip Inn Padova

Property: Tulip Inn Padova
Address: Corso Stati Uniti 54, 35127, Padua, Italy
Location: Italy > Veneto > Province of Padua > Padua
Amenities:
Bar / Lounge Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Shuttle Bus service Wheelchair access
Hotel Style:
#2 Best Value Hotel in Padua
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:3 star — Tulip Inn Padova 3*
Number of rooms: 111
Official Description (provided by the hotel):
Ristorante: La cucina, gestita direttamente dall’hotel, propone un menù vario e sempre caratterizzato da una scrupolosa attenzione alla freschezza e alla qualità degli alimenti, e si rinnova periodicamente sulla base della naturale stagionalità delle materie prime.Antipasti: un ricco ed abbondante buffet composto da verdure di stagione e composizioni a base di pesce e carne. Tutti i prodotti vegetali esposti nel nostro buffet sono preparati giornalmente dal nostro Chef, utilizzando esclusivamente prodotti freschi e di qualità. Non si fa l'uso di prodotti vegetali pronti e confezionati (Ad eccezione di sottaceti e sottolio)Specialità della casa: un piatto variabile periodicamente con il quale desideriamo soddisfare anche i palati più fini ed esigenti (ad esempio, la vera Fiorentina Toscana, il pesce fresco ect…)Durante la selezione dei nostri fornitori, privilegiamo la scelta di alimenti realizzati da produttori locali, aderendo all’iniziativa Km0 per favorire la riduzione delle emissioni di CO2 nell’ambiente. Contribuisci anche tu a proteggere la salute del nostro pianeta, fai la scelta giusta! ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Expedia, Orbitz, Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Travelocity, Cancelon, Hotwire and HotelQuickly so you can book your Tulip Inn Padova reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Campanile Padova Padua
Campanile Padova Hotel Padua

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing