We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Great for Brat Burnouts”
Review of Sausalitos Krefeld

Sausalitos Krefeld
Ranked #176 of 349 Restaurants in Krefeld
Price range: $6 - $17
More restaurant details
Restaurant details
Good for: Bar scene
Dining options: Late Night, Reservations
Description: Wenn es ums Feiern und um gute Laune geht, hat die Samt- und Seidenstadt ein klares Filetstück: Das SAUSALITOS in der Petersstraße bringt als Restaurant für kalifornisch-mexikanische Speisen und mit einem schmackhaften und vielseitigen Cocktail-Angebot ausgelassene Party-Stimmung mitten in die Stadt! Lass den Alltag doch einfach mal hinter dir! Gönn dir Entspannung pur mit den lustigsten Leuten Krefelds! Stoß mit uns auf die Stunden des Tages an, die wirklich zählen - und auf unsere Happy Hour! In unserem Ambiente zergehen die kalifornisch-mexikanischen Leckereien aus unserem Restaurant doppelt leicht auf der Zunge. Probier doch mal unsere Burger-Kreationen ... du wirst es nie vergessen! Restaurant meets Cocktailbar: Das SAUSALITOS ist der beste Ort, um abzuschalten, aufzutanken und anzustoßen mit köstlichen Cocktails! Oder um mit deinen besten Freunden ausgelassen zu feiern, einzigartige Specials zu genießen und das Leben auszukosten. Komm vorbei und mach den Moment zu deinem - einfach entspannen, genießen, nie vergessen ... viel Spaß!
Stuttgart, Germany
Level 6 Contributor
143 reviews
19 restaurant reviews
common_n_restaurant_reviews_1bd8 93 helpful votes
“Great for Brat Burnouts”
Reviewed June 25, 2012

If you've overindulged on heavy german fare, this Tex-Mex place is a great alternative.

Gluten-Free/Celiacs beware the enchiladas are made with floor tortillas not corn.

Half price Happy Hour daily until 2100. Then Jumbo hour starts at 2300.

• Visited June 2012
    • Value
    • Atmosphere
    • Food
Thank CJ J
This review is the subjective opinion of a TripAdvisor member and not of TripAdvisor LLC.
Write a Review

“krefeld's best restaurant”
Reviewed August 10, 2008

krefeld's best restaurant

Thank A TripAdvisor reviewer on Facebook
This review is the subjective opinion of an individual contributor and not of TripAdvisor LLC.

Travelers who viewed Sausalitos Krefeld also viewed

Krefeld, North Rhine-Westphalia

Been to Sausalitos Krefeld? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing