We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“La cabane (av. de grande Bretagne) et la cabane (route d'Albi)”
Review of La Cabane

La Cabane
Reserve with
La Cabane is not available for your requested time. Choose another time, or search restaurants with availability.
The time you selected has already passed.
Ranked #678 of 1,836 Restaurants in Toulouse
Price range: $19 - $39
Cuisines: Seafood
More restaurant details
Restaurant details
Dining options: Late Night, Delivery, Reservations, Takeout
Description: En bref : La Cabane est un bar a huitres et degustation de fruits de mer, nous nous occupons de confectionner vos plateaux de fruits de mer que vous pourrez deguster sur place ou bien les emporter ou bien que nous vous les livrerons gratuitement a votre domicille. A La Cabane vous pouvez y trouver les huitres de christophe lafond du banc d'arguin, des fines de claire, des huitres d'isigny, les huitres du parc de l'imperatrice de notre ami Joel Dupuch ainsi que les fameuses Gillardeau et encore quelques surprises. Vous y trouverez aussi des salades, des planches de charcuteries iberique et d'autres specialites comme foie gras et saumon. Nous recevons regulierement des oursins d'island et de galice, des homards bretons et des langoustes, sortis tout droit de notre viviers, et tout un choix de coquillage,
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed La Cabane also viewed

Toulouse, Haute-Garonne

Been to La Cabane? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing