We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Pasqua a comiso”
Review of El Homs Palace

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 8 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (3)
Date | Rating
  • English first
  • French first
  • German first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Comiso
0.8 mi away
Artemisia Resort
#1 of 37 in Ragusa
639 reviews
Show Prices

Been to El Homs Palace? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about El Homs Palace

Property: El Homs Palace
Address: Via Generale Girlando 49, 97013, Comiso, Sicily, Italy
Location: Italy > Sicily > Province of Ragusa > Comiso
Amenities:
Beverage Selection Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Restaurant Room Service Suites Wheelchair access Airport Transportation
Hotel Style:
Ranked #1 of 2 Hotels in Comiso
Price Range (Based on Average Rates): $$
Hotel Class:4 star — El Homs Palace 4*
Number of rooms: 20
Official Description (provided by the hotel):
El Homs Palace , Modernissima Struttura A 4 Stelle , Nasce Dalla Ristrutturazione Di Un Vecchio E Caratteristico Mulino Di Comiso , Reinterpretata In Maniera Assolutamente Originale E Trasformata In Una Delle Piu' Belle E Suggestive Strutture Ricettive Della Provincia Iblea. Nella Struttura Sono Presenti 20 Camere, Progettate E Arredate Da Uno Dei Noti Architetti Dela Provincia Iblea, Una Diversa Dall'altra Nel Decoro E Nelle Dimenzioni , In Soluzioni Architettoniche In Cui Si Sovrappongono Le Linee Innovative E Moderne Al Fascino Dell'antico. L'intreccio Di Marmo E Pietra Locale Fanno Da Cornice All'atmosfera Mediterranea Che Circonda La Struttura, Impreziosendo Gli Spazi Comuni E Le Sale Adibite Ai Servizi Dell'hotel. La Sala Ristorante Ricavata Da Una Nicchia Del Vecchio Mulino, Si Propone Come Una Indimenticabile Esperienza: Al Talento Dello Chef, Si Unisce Il Rispetto Della Tradizione Che Valorizza Il Gusto Ricco Della Cucina Siciliana E Mediterranea Soggiornare Presso L' El Homs Palace Offre Agli Ospiti Il Vantaggio Di Esplorare Tutta La Zona Degli Iblei E Della Val Di Noto, In Quanto Facilmente Raggiungibile In Auto O In Bus Raggiungere L'hotel E' Molto Semplice: Infatti Sorge In Una Delle Arterie Principali Della Citta' , Nel Centro Commerciale/storico , E Si Trova A Soli 4 Km Dall'ingresso Dell'aeroporto Di Comiso ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Orbitz, Priceline, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Travelocity, Hotwire, Cheap Tickets and Agoda so you can book your El Homs Palace reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing