We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“on y va une fois , on y retourne c est sur !!”

Le Yeti la colmiane
Reserve with
Save up to 20% when you reserve online *
Le Yeti la colmiane is not available for your requested time. Choose another time, or search restaurants with availability.
The time you selected has already passed.
Ranked #3 of 11 Restaurants in Valdeblore
Certificate of Excellence
Price range: $18 - $29
Cuisines: Delicatessen, French, Wine Bar, Brew Pub
More restaurant details
Restaurant details
Good for: Scenic view
Dining options: Reservations
Description: Restaurant dedie a la famille, acceptons aussi vos animaux de compagnie.....Au coeur de la station chantal et cyril vous accueille dans un restaurant aux couleurs montagnes, fait de specialites aux fromages aussi varies que delicieuses...Mais aussi une carte faite uniquement de produits frais .....Antipasti de salades aux bruschettas en passant par nos crepes salees ou notre assiette de la grande bleue rapprochant ainsi nos alpes du sud a notre littoral......Terrasse exterieur fermee et chauffee......Cela etant pour la saison d'hiver......L'ete une carte de salades vous sera propose sur une terrasse panoramique et ombragee avec l'apres midi nos glaces artisanales avec plus de 30 parfums disponible.....Des jouets sont mis a votre disposition pour les plus petits avec toujours et encore pour nos amis a quatre pattes le "toutou bar" a volonte.....
Write a Review

English first

Travelers who viewed Le Yeti la colmiane also viewed

Saint Martin-Vesubie, Alpes Maritimes
Valdeblore, Alpes Maritimes

Been to Le Yeti la colmiane? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing