We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“carina”
Review of Villa Rosa Candida

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 5 more sites!

• Italian first
  • Portuguese first
  • Russian first
Any
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near San Foca
Oasi di Roca
#2 of 2 in Roca Vecchia
80 reviews
Show Prices

Been to Villa Rosa Candida? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Ranked #2 of 11 B&Bs / Inns in San Foca
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 10
Official Description (provided by the hotel):
Il Residence Villa Rosa Candida è una struttura di recente costruzione con oltre 2000 mq di giardino attorno, è stata concepita per offrire ai propri ospiti giornate di vacanza in pieno relax.Lo stile rustico mescolato con sapienza ad una linea classica, conferisce al Residence un aspetto romantico ed incantato, le comode terrazze delimitate dalle arcate e balaustre in pietra leccese divengono luogo ideale dove poter respirare l'aria di mare e magari leggere un libro nell'assoluta quiete mattutina. Le camere con le pareti in tufo faccia vista, gli arredi in arte povera e i letti in ferro battuto panna foglia oro, creano un' atmosfera magica per trascorrere piacevoli notti.E che dire dei panorami mozzafiato?Dalla terrazza si può ammirare da un lato tutta la costa di San Foca con il suo grande porto pieno di barche a vela, e dall'altro un vasto canneto con una miriade di specie vegetali autoctone. La cura dei particolari e l'esclusività del Residence Villa Rosa Candida siamo sicuri che vi permetteranno di trascorrere delle indimenticabili vacanze, o semplicemente dei romantici weekend. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Expedia, Hotels.com, Priceline, Travelocity, Hotwire and Cheap Tickets so you can book your Villa Rosa Candida reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing