We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Comodissimo”

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Camping Lacona Pineta

• German first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Lacona
0.4 mi away
Camping & Village Canapai
#8 of 10 in Rio Marina
130 reviews
Show Prices

Been to Camping Lacona Pineta? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Camping Lacona Pineta

Property: Camping Lacona Pineta
Address: Viale Dei Golfi 249, 57031 Lacona, Capoliveri, Elba Island, Italy
Location: Italy > Tuscany > Province of Livorno > Elba Island > Capoliveri > Lacona
Amenities:
Bar / Lounge Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #5 of 14 Specialty Lodging in Lacona
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 3
Official Description (provided by the hotel):
Il Camping Lacona Pineta si estende su di una superficie di circa 40.000 metri quadrati di verde pineta mediterranea a 50 metri dal cristallino mare del Golfo di Lacona. Il Camping Lacona Pineta offre un mare di comodità: ampie piazzole all'ombra dei pini marittimi a pochi metri dalla grande spiaggia di sabbia dorata di Lacona, particolarmente adatta ai bambini, piscina illuminata con idromassaggio, parco giochi, acqua calda gratuita in tutti i servizi, sala lavatrici e sala stiro, parcheggio interno, traino roulotte gratuito, cassette di sicurezza, ricarica elettrica per cellulari, assistenza agli ospiti notte e giorno, bar, pizzeria, ristorante, self service, negozio alimentari e tanti altri servizi. Animazione da metà giugno a fine agosto.Le attività del Camping Lacona Pineta sono tutte caratterizzate dalla ricerca di un simpatico divertimento per offrire un piacevole soggiorno.Spettacolo, sport, musica e ballo sono gli elementi dell'animazione turistica organizzata all'interno del Campeggio. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com and Priceline so you can book your Camping Lacona Pineta reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Camping Lacona Pineta Elba Island

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing