We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“"OTTIMAAAAA CUCINA"”
Review of Hotel Miami

Best prices for -
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 1 more site!

• Italian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Civitella del Tronto
Hotel Lido
#3 of 39 in Alba Adriatica
573 reviews
Show Prices

Been to Hotel Miami? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Miami

Property: Hotel Miami
Address: Villa Lempa Civitella Del Tronto | Viale Vibrata Snc, 64010 Civitella del Tronto, Italy
Phone Number:
Location: Italy > Abruzzo > Province of Teramo > Civitella del Tronto
Amenities:
Bar / Lounge Beach Business Center with Internet Access Free Breakfast Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Shuttle Bus service Suites Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #2 of 3 Hotels in Civitella del Tronto
Price Range (Based on Average Rates): $
Hotel Class:3 star — Hotel Miami 3*
Number of rooms: 20
Official Description (provided by the hotel):
La struttura e immersa in un'oasi di pace in collina e si trova ad un punto strategico per visitare le tante attrazioni turistiche circostanti: -BORGO DI CIVITELLA DEL TRONTO E LA SUA FORTEZZA -ASCOLI PICENO -MONTE PISELLI -FARAONE VECCHIO -LE GROTTE DI SANT'ANGELO ( RIPE ) -GOLE DEL SALINELLO -LE CASERMETTE -ABBAZIA DI MONTE SANTO -SCALA SANTA DI CAMPLI -RESTI ARCHEOLOGICI DI CAMPOVALANO -DUOMO DI TERAMO -VALLATA DELLE CANTINE TERAMANE FAMOSE PER LA PRODUZIONE DEL MONTEPULCIANO D'ABRUZZO L'hotel propone moltissimi servizi tra cui un ristorante e una pizzeria sempre aperti e un centro benessere convenzionato a pochi minuti dalla struttura prenotabile dai clienti su richiesta. Possibilita di mangiare a bordo piscina durante tutto il periodo estivo. COORDINATE GPS : 42°47'27.8"N 13°38'53.0"E ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Priceline and Agoda so you can book your Hotel Miami reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Hotel Miami Civitella Del Tronto, Italy - Abruzzo

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing