We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“muy recomendable” 5 of 5 stars
Review of Hotel Rural El Torrejon

We can't find prices for this hotel
Our online travel partners don't provide prices for this hotel, but we can search other options in Arenas de Cabrales
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy

• Service
  • Value
  • Cleanliness
    5 of 5 stars
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (3)
Date | Rating
  • Dutch first
  • English first
  • French first
  • German first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Price Your Stay

Been to Hotel Rural El Torrejon? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Rural El Torrejon

Address: Arenas de Cabrales | Cabrales Asturias, 33555 Arenas de Cabrales, Spain
Phone Number:
Location: Spain > Asturias > Cabrales Municipality > Arenas de Cabrales
Amenities:
Bar / Lounge Beach Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities ( Kid / Family Friendly ) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Room Service Shuttle Bus service Suites
Hotel Style:
Ranked #2 of 9 Hotels in Arenas de Cabrales
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 9
Official Description (provided by the hotel):
En una zona tranquila de Arenas de Cabrales, puerta de los Picos de Europa, te ofrecemos nuestro alojamiento rural.Nuestro Hotel en Arenas de Cabrales, inaugurado en el verano de 2012, una casona a orillas del rio Cares, con una extensa finca poblada por castanos milenarios. La finca conserva tambien los restos de un antiguo molino.Disfrute de nuestras instalaciones, asi como de nuestro servicio y atencion de los que estamos trabajando en esta su casa, para que tanto su estancia en el hotel como en nuestro pueblo sea lo mas placentera y se lleve para siempre el mejor recuerdo, tanto del establecimiento y personal.El pueblo de Arenas, asi como todo el municipio, le invitan a descubrir un paisaje que desafia las leyes de la naturaleza, un tesoro botanico, un prodigio geologico y un reto a la imaginacion. Tan insolito y unico, como son los picos de Europa, y playas preciosas del litoral Cantabrico, muy cercano a nuestra casa. ... more   less

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Hotel Rural El Torrejon, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.