We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“tres bon!!!” 4 of 5 stars
Review of La Gorguette

La Gorguette
140 Chemin de la Plage | Hostellerie La Farandole, 83110 Sanary-sur-Mer, France (Formerly Le Millesime)
Website
Improve this listing
Price range: $39 - $82
Cuisines: French
Description: Notre restaurant La Gorguette vous invite a deguster une selection de produits frais et du terroir epousant le rythme des saisons.Accueilli en ami, vous vous laisserez porter par la diversite des mets proposes en fonction du marche et de l'inspiration du Chef .Dans une salle ouverte sur l'azur et les vagues, en rez de plage, ce voyage vous fera decouvrir la cuisine sur le theme de la Provence et de la mediterranee.En ete, vous pourrez vous detendre a l'ombre de nos oliviers centenaires.
Restaurant details

Any

Travelers who viewed La Gorguette also viewed

Sanary-sur-Mer, Var
Sanary-sur-Mer, Var

Been to La Gorguette? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage La Gorguette, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.