We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“verfijnde bistro keuken, zeer smaakvolle gerechten” 5 of 5 stars

More restaurant details
Restaurant details
Good for: Doing business
Dining options: Reservations, Late Night
Description: Karagiannis Dimitris afgestudeerd aan de hotelschool Ter Duinen in koksijde en Chef Steven Hinnekens, heten u welkom in Bistro Le Nord. Een ware belevenis in Roeselare die je zeker moet ontdekken en proeven. Dimitris en zijn vrouw Kelly ontvangen u in een warm en gezellig kader waar u als gast op de eerste plaats komt. Chef Steven kan u aan het werk zien in de vernieuwde open keuken! Hij serveert voor u een vernieuwde Frans-Belgische keuken met dagverse producten die seizoensgebonden zijn en een oog voor detail op het bord en daarnaast. Wenst u te genieten van je aperitief, koffie of digestief kan dat gerust in onze sfeervolle loungebar of als het weer ons toelaat kan u ook op ons terras gezellig tafelen met een uniek zeezicht. Vanaf heden kan u ook genieten van een heerlijke Gin-Tonic of apero in onze loungebar. Zin in een klein maar verfijnd hapje? Hier kan je genieten van Drinks-Bites and Music. Wij kunnen u ook van dienst zijn voor familie-personeel of andere feesten, onze aparte zaal is daar ideaal geschikt voor. Menu's zijn altijd bespreekbaar. Dimitris, Kelly, Steven en team
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed Le Nord Bistro also viewed

Roeselare, West Flanders Province

Been to Le Nord Bistro? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Le Nord Bistro, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.