We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“lo mejor de la costa” 4 of 5 stars
Review of Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo

Best prices for -
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 6 more sites!
Save
You added Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo to your Saves list
Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo

Language
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Carilo
Costa Carilo Apart Hotel & Spa de Mar
Carilo Soleil
#1 of 17 in Carilo
4.5 of 5 stars 178 reviews
Show Prices

Been to Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo

Address: Ruta Provincial No 11 Km 399, 500, Carilo, Argentina
Phone Number:
Location: Argentina > Central Argentina > Province of Buenos Aires > Carilo
Amenities:
Bar / Lounge Beach Business Center with Internet Access Fitness Center with Gym / Workout Room Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Restaurant Room Service Spa Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #10 of 17 Hotels in Carilo
Price Range (Based on Average Rates):
Hotel Class:3 star — Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo 3*
Number of rooms: 89
Official Description (provided by the hotel):
Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo esta ubicado sobre la ruta 11, a metros del acceso a Carilo, donde se combina la tranquilidad de un hotel de campo con la proximidad al centro comercial de Carilo, y un facil acceso a las ciudades de Pinamar y Villa Gesell. El hotel ofrece amplias habitaciones donde la fusion entre el confort y la naturaleza haran que su estadia sea unica. Ud. Podra acompanar el atardecer en nuestra galeria con una tabla de quesos y un trago de nuestro bar, o tambien disfrutar de un cafe o un libro junto a nuestro fogon y relajarse escuchando buena musica. El traslado al centro de Carilo para visitar los paseos de compras que ofrece la villa balnearia, y diferentes excursiones con el servicio personalizado de Howard Johnson. A solo 4 horas de Buenos Aires Ud. Descubrira Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo como un lugar ideal para disfrutar de estadias, organizar eventos sociales o corporativos en un entorno natural Lo esperamos pronto para vivir su experiencia en nuestro hotel. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Expedia, Despegar.com, Priceline, Travelocity, Hotel.de, Agoda and Odigeo so you can book your Howard Johnson Hotel & Convention Center Madariaga Carilo reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing