We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Mala atención y producto normal” 3 of 5 stars
Review of Afuego

Afuego
Avenida Angamos, Antofagasta, Chile
Website
Improve this listing
Ranked #32 of 48 Restaurants in Antofagasta
Cuisines: Gastropub
Description: Nuestros platos mas caracteristicos se basan en los cortes Hereford y Angus que puedes acompanar con papas, ensaladas y mas. Tambien podras encontrar cordero, plateadas, curanto en olla y hasta tablas para compartir con tus amigos. Y ojo, te recomendamos que no te pierdas nuestros exquisitos postres, la tarta de maracuya es increible! El precio por persona es de $11.000 Aprox y de seguro volveras otra vez, porque nuestros chef se esmeran dia a dia en entregarte los mas ricos platos para ti y tu familia.
Restaurant details

Atmosphere
Date | Rating
  • Spanish first
Any

Travelers who viewed Afuego also viewed

Antofagasta, Antofagasta Region

Been to Afuego? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Afuego, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.