We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“bien” 4 of 5 stars

Cuisines: Pizza, Delicatessen, Diner
More restaurant details
Restaurant details
Good for: Families with children, Business meetings
Dining options: Breakfast, Lunch, Dinner, Accepts American Express, Accepts Discover, Accepts Mastercard, Accepts Visa, Delivery, Digital Payments, Free Wifi, Highchairs Available, Outdoor Seating, Parking Available, Reservations, Seating, Street Parking, Takeout, Television, Waitstaff, Wheelchair Accessible
Description: AZYR Cafe - Espace Gourmand - Glacier,Nos produits sont frais, notre hygiene est irreprochable et nos prix sont plus que raisonnables. La carte est variee, propose de quoi se restaurer du petit dejeuner au diner car oui, le service est continu de 8 heures du matin pour les petits dejeuner et de midi a... minuit pour le reste de la carte. Salades, entrees froides ou chaudes, pates, sandwiches ou encore specialites maison ( Poisson viande et poulet), tout ici est cuisine a la minute. Pour les inconditionnels des jus de fruits frais, milk-shakes et jus d'orange sont servis genereusement : plus d'un demi-litre au verre ! Nous disposons de trois ambiances differentes: la mezzanine, la salle est une terrasse arboree, la deco coloree et l'acces wifi gratuit.
Write a Review

135 reviews from our community

Traveler rating
Traveler type
Time of year
Language

Travelers who viewed Azyr Cafe Restaurant Glacier also viewed

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Been to Azyr Cafe Restaurant Glacier? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing