We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Best pizza in Sandnes (except my mother's)” 5 of 5 stars
Review of No 28 Pizza

No 28 Pizza
Industrigaten 1, Sandnes 4307, Norway
Website
Improve this listing
Ranked #13 of 38 Restaurants in Sandnes
Cuisines: Norwegian
Description: "Norges mest forsøkte kopierte pizza" I september 1973 ble den aller første 28 pizza skapt på et hjemmekjøkken på Abildsø i Oslo. Biffkjøtt, bacon og løk ble omtenksomt lagt på en hjemmelaget bunn av ypperste kvalitet. Tomatsausen var utsøkt blandet med aromatiske krydder. Med osten på plass ble dette en eksotisk smaksopplevelse som bare måtte deles med andre. Folket i Stavanger og Sandnes fikk gleden av å bli servert, det som muligens har blitt "Norges mest forsøkte kopierte pizza". No 28 Pizza Pub lærte rogalendingene både pizzabegrepet og nytelsen. Pizza 28 ble en kjempe suksess i 24 år.Den 28. april 2012 reåpnet vi No 28 pizza som restaurant og bar i Sandnes sentrum. Velkommen til vår restaurant, vi serverer selvsagt pizza, men også Tapas, salater og Nachos. Restauranten har alle rettigheter og i sommersesong også uteservering. Du kan nyte maten i våre hyggelige restaurant-lokaler, hente selv eller få den hjemkjørt. Vi samarbeider også med flere bedrifter i regionen med levering av overtidsmat og lunsj. Våre nøkkelord er: atmosfære, smak, service og kvalitet.Vi skal levere kvalitet i alt vi gjør og vår visjon er "Vår pizza skal være best på smak".
Restaurant details
Sandnes, Norway
Senior Contributor
49 reviews 49 reviews
39 restaurant reviews
Reviews in 13 cities Reviews in 13 cities
37 helpful votes 37 helpful votes
“Best pizza in Sandnes (except my mother's)”
5 of 5 stars Reviewed October 14, 2013

When I come home to visit my family in Sandnes, I always make sure to stop by no.28 for their "oil-town pizza". Its frehsly made and it taste amazing. I'm not a big fan of their indoor ambience, but when sun's up and you can sit outside, its among the better places in Sandnes to meet with friends. Make sure to try my favorite no.28 special - minced beef, bacon, onion and Norwegian cheese. Its not a place for the exotic tastes, but for me a place which taste of home and simplicity.

• Visited June 2013
    • 5 of 5 stars Value
    • 4 of 5 stars Atmosphere
    • 5 of 5 stars Service
    • 5 of 5 stars Food
Was this review helpful? Yes 1
This review is the subjective opinion of a TripAdvisor member and not of TripAdvisor LLC.
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed No 28 Pizza also viewed

Sandnes, Stavanger Municipality

Been to No 28 Pizza? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage No 28 Pizza, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.