We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Mai più!!!” 2 of 5 stars
Review of Hotel Cima del Bosco

Best prices for your stay
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 4 more sites!

Time of year
Language
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Show Prices
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Sauze di Cesana
Grand Hotel Duchi d'Aosta
#20 of 24 in Sestriere
3.0 of 5 stars 327 reviews
Show Prices

Been to Hotel Cima del Bosco? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Cima del Bosco

Address: Strada per Seistreire 31, 10054 Sauze di Cesana, Italy
Location: Italy > Piedmont > Province of Turin > Sauze di Cesana
Amenities:
Bar / Lounge Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Shuttle Bus service Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #1 of 1 Hotels in Sauze di Cesana
Price Range (Based on Average Rates):
Number of rooms: 40
Official Description (provided by the hotel):
Benvenuti nel nostro hotel Cima del Bosco, inaugurato in occasione delle “Olimpiadi Invernali di Torino 2006”, nel grazioso borgo di origine medioevale che lo ospita: Sauze di Cesana a m. 1.560.Posto in zona panoramica e assolata ai piedi del monte Sises, nelle vicinanze dei borghi montani di Rollieres e Bessen Aut, lungo la strada provinciale 215, che dal colle del Sestriere ( 5 km) scende verso Cesana ( 5 km); l’Hotel è collegato con gli impianti di risalita attraverso un servizio navetta gratuito per gli ospiti attivo fino a mezzanotte.Grazie alla sua collocazione è possibile raggiungere, in pochi minuti, le più ambite mete turistiche dell’alta Val di Susa quali ad esempio il comprensorio sciistico Via Lattea, Valle Argentera, Monti della Luna, ed è un punto di partenza per splendide escursioni, percorsi per camminate a piedi o a cavallo grazie al vicino maneggio.E’ inoltre possibile praticare, oltre a quelli invernali, anche altri sport presso i centri sportivi-culturali convenzionati, quali ad esempio: il campo da golf a 18 buche più alto d’Europa, i campi da tennis etc ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Travelocity, Booking.com, Hotels.com, Priceline and Venere so you can book your Hotel Cima del Bosco reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing