We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Perfetto” 5 of 5 stars
Review of Hotel San Rocco

Best prices for -
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 1 more site!

English first
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Price Your Stay
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Livigno hotels
1.7 mi away
4.5 of 5 stars 198 reviews
2.6 mi away
Hotel Ristorante Bait De Angial
Show Prices

Been to Hotel San Rocco? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel San Rocco

Address: Via Saroch, 782, 23030 Livigno, Italy
Location: Italy > Lombardy > Province of Sondrio > Livigno
Amenities:
Bar / Lounge Children Activities ( Kid / Family Friendly ) Restaurant Shuttle Bus service Wheelchair access Airport Transportation
Hotel Style:
Ranked #39 of 80 Hotels in Livigno
Price Range (Based on Average Rates): $
Number of rooms: 24
Official Description (provided by the hotel):
Semplice e di qualità, economico e ospitale. L’hotel San Rocco, esistente fin dal 1962, ti accoglie per trascorrere una vacanza all’insegna del relax e della tranquillità.Ci occupiamo con professionalità del tuo soggiorno e soddisfiamo i tuoi desideri con la bontà delle offerte culinarie e il comfort delle camere.La gestione familiare della struttura e della cucina garantisce l’apertura durante tutto l’anno. Nei mesi di maggio-giugno e di ottobre-novembre ti offriamo il servizio di Bed and Breakfast.L’hotel, situato in una zona tranquilla e soleggiata, mette a tua disposizione bar e paninoteca, terrazzone solarium, parcheggio al coperto, negozio di alimentari e di prodotti extradoganali.L’hotel dispone di 24 camere ampie e confortevoli, tutte dotate di tv satellitare, telefono interno e toilette privata con doccia.8 camere sono triple, con la possibilità di diventare quadruple.16 camere sono doppie. 13 di queste camere hanno il balcone.La cucina, punto forte dell’hotel San Rocco, è curata dalla lady chef di famiglia e propone un menù di piatti semplici ma di qualità.Puoi scoprire i sapori dei cibi tipici di montagna e di quelli casalinghi, con una scelta di 3 primi e di 3 secondi a ogni pasto, ai quali si aggiunge il ricco buffet di insalate e una vasta lista di dessert. La colazione è a buffet. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Priceline and Odigeo so you can book your Hotel San Rocco reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Hotel San Rocco, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.