We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“vacanze,vacanze,vacanze!” 5 of 5 stars
Review of Agriturismo Amandolo

Best prices for -
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Save

Language
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Cavo
6.2 mi away
Punta Dei Barbari Residence
#3 of 10 in Rio Marina
5.0 of 5 stars 29 reviews
Show Prices

Been to Agriturismo Amandolo? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Agriturismo Amandolo

Address: Loc. Colle a Vita, Cavo, Rio Marina, Elba Island, Italy
Location: Italy > Tuscany > Province of Livorno > Elba Island > Rio Marina > Cavo
Amenities:
Free Parking Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #2 of 3 Specialty Lodging in Cavo
Price Range (Based on Average Rates):
Number of rooms: 4
Official Description (provided by the hotel):
L'Agriturismo Amandolo occupa un'intera vallata all'interno del Parco Nazionale dell'Arcipelago Toscano, immerso nel verde di una profumatissima macchia mediterranea, unica costruzione nella zona, gode di un panorama che le foto stentano a descrivere, con un clima fresco che solo il maestrale dell'Elba puo regalare. Diventa difficile descrivere una zona cosi magica, che ha attirato i proprietari e li ha spinti a condividere con i graditi ospiti, anche a quattro zampe, questo territorio.Si puo effettuare la pulizia giornaliera ed il servizio reception e assistenza 24h. L'azienda agricola e certificata biologica, a gestione familiare, le prenotazioni sono settimanali da sabato a sabato, la sera e possibile cenare, su prenotazione, al ristoro, soci AIS e Slow Food. Posto lungo percorsi di Trekking e Bike, accesso al mare a 350m ed 1 km dal borgo marino, attrezzato, di Cavo. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Priceline and Booking.com so you can book your Agriturismo Amandolo reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Agriturismo Amandolo Elba Island/Cavo, Italy

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing