We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Restaurant smaak heeft aantrekkingskracht” 4 of 5 stars

Ranked #56 of 83 Attractions in Rotterdam
Type: Architectural Buildings, Landmarks
More attraction details
Attraction details
Owner description: Achter de statige gevels van de Vollenhovenstraat 15 in het Scheepvaartkwartier (op een steenworp afstand van de Erasmusbrug) vind je galeries met moderne kunst, restaurants met keukens uit alle windstreken, exclusieve winkels en voortdurend nieuwe evenementen en exposities.Of je nu op zoek bent naar een plek om heerlijk te eten, om te dansen, om cultuur te snuiven of mooie nieuwe dingen te ontdekken, onder onze schitterende glazen overkapping is het allemaal aanwezig.Het Westelijk Handelsterrein is bovendien het ideale decor voor recepties, seminars, borrels en al het andere leuks dat je kunt verzinnen. Je bent welkom in de afzonderlijke pakhuizen, maar ook de boven- en benedenstraat kunnen worden omgetoverd tot een spectaculaire omgeving voor je bijeenkomst.
Write a Review

• Any
English first

Travelers who viewed Westelijk Handelsterrein also viewed

Rotterdam, South Holland Province

Been to Westelijk Handelsterrein? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Westelijk Handelsterrein, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.