We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Hotel molto tranquillo” 4 of 5 stars
Review of Hotel Daniela

Best prices for -
Enter dates for best prices
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 4 more sites!

Language
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Hotels you might also like...
Travelers also viewed these Taranto hotels
6.0 mi away
Mercure Delfino Taranto
#11 of 15 in Taranto
3.5 of 5 stars 285 reviews
Show Prices

Been to Hotel Daniela? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Daniela

Address: Via S. D'Acquisto, 13 | Lama, 74122, Taranto, Italy
Location: Italy > Puglia > Province of Taranto > Taranto
Amenities:
Bar / Lounge Business Center with Internet Access Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Room Service Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #4 of 15 Hotels in Taranto
Price Range (Based on Average Rates):
Hotel Class:4 star — Hotel Daniela 4*
Number of rooms: 53
Official Description (provided by the hotel):
L'Hotel Daniela prestigioso 4 stelle in Taranto, splendida citta che si affaccia sulle coste del mare Jonio, e ubicato in una tranquilla zona residenziale a due passi dalla citta e contemporaneamente a poche centinaia di metri dal mare e dalle splendide spiagge della costa salentina. Dall'Hotel Daniela si possono raggiungere in tempi brevi tutte le piu importanti mete pugliesi di interesse storico, artistico e culturale per un soggiorno davvero indimenticabile. La struttura vanta 11 residence e 42 meravigliose suite, eleganti,spaziose e moderne, dotate di ambienti climatizzati, frigobar, Tv Led 32" Full HD, radio, connessione internet wireless, cassetta di sicurezza; l'Hotel e inoltre fornito di una splendida sala colazioni, di un moderno american-bar e di una bellissima sala congressi, nonche del garage video controllato. Nei nostri ambienti sobri e raffinati gli ospiti potranno trovare il comfort, la funzionalita e la qualita per un piacevole soggiorno, inoltre avranno a disposizione 24 ore su 24 un personale attento, discreto e costantemente a disposizione per soddisfare ogni loro richiesta. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Hotels.com, Travelocity, Priceline, Venere and Booking.com so you can book your Hotel Daniela reservations with confidence. We help millions of travelers each month to find the perfect hotel for both vacation and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing