We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Magnifique” 5 of 5 stars
Review of Les Cedres Bleus

We can't find prices for this accommodation
Our online travel partners don't provide prices for this accommodation, but we can search other options in Lievin
Check In mm/dd/yyyy Check Out mm/dd/yyyy

4.5 of 5 stars
  • Value
  • Cleanliness
    5 of 5 stars
Traveler tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • Dutch first
  • English first
  • French first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
mm/dd/yyyy mm/dd/yyyy
Price Your Stay

Been to Les Cedres Bleus? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Hotel Style:
Ranked #1 of 1 B&Bs / Inns in Lievin
Number of rooms: 3
Official Description (provided by the hotel):
Notre maison d'hotes les Cedres Bleus vous proposent 3 chambres avec petit dejeuner dans une maison typique dote d'un toit terrasse paysager. Nous nous situons a 4 km de Lens et du sentier du souvenir de la premiere Guerre Mondiale (7 km du Memorial Canadien de Vimy et 20 km d'Arras). Nos chambres, situees au 1er etage, disposent d'une TV avec reception satellite (chaines francaises et etrangeres), d'un lecteur DVD, d'une connexion WI-FI gratuite et d'un plateau / bouilloire. Elles disposent chacune d'une salle de douche pourvue d'un seche cheveux et d'un WC prive et separe. Le petit dejeuner sera servi le matin dans la salle a manger. Des restaurants se situent a proximite, dans le centre ville. Vous pourrez egalement profiter de la petite cuisine commune. Lors de votre sejour, vous pourrez egalement profiter sur demande d'un sauna et d'un jacuzzi(R). Notre maison est recommandee sur le Guide du Routard, ainsi que sur le guide Michelin "un week end a Lens" ... ... more   less

Owners: What's your side of the story?

If you own or manage Les Cedres Bleus, register now for free tools to enhance your listing, attract new reviews, and respond to reviewers.